Doprava
Doručení zdarma nad 1390 Kč
Titulok
HEPA filtry k čističkám zdarma
Titulok
Sleva 25 % na oleje do Terra s kódem "doterra25"

Nahlásit reklamaci

ZÁRUČNÍ REKLAMACE
Nahlášení záruční reklamace

Zajistíme vám bezplatný odvoz reklamovaného zboží z pobočky Zásilkovny a vrácení opraveného výrobku kurýrem k vám domů. Platí pro výrobek, který je v záruční době, tzn. neuplynulo více než 24 měsíců od data koupě. Jak postupovat?

1. Vyplňte reklamační formulář nacházející se níže na této stránce. Zvolte možnost "Mám záruční reklamaci".

2. Připravte výrobek k přepravě. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Návod jak výrobek vhodně zabalit naleznete ZDE.

3. Po vyplnění reklamačního formuláře obdržíte do mailu potvrzení o uplatnění reklamace, které bude obsahovat také kód zásilky pro Zásilkovnu. Tento potvrzovací mail vytiskněte a přiložte k zásilce. Zásilku zaneste do ktorékoli pobočky Zásilkovny společne se zaslným kódem. Výrobek bude bezplatně doručen do našeho servisu a po opravě vám výrobek k vám domů pošleme kurýrem opět zdarma.

POZÁRUČNÍ REKLAMACE
Nahlášení pozáruční reklamace

Zajistíme vám placenou opravu po uplynutí záruční doby, vyzvednutí reklamovaného zařízení v pobočce Zásilkovny a dovoz opraveného výrobku kurýrem k vám domů. Platí pro výrobek, který je po záruční době, tzn. pokud již uplynulo více než 24 měsíců od data koupě. V tomto případě nesete náklady spojené s přepravou a opravou výrobku. Jak postupovat?

1. Vyplňte reklamační formulář nacházející se níže na této stránce. Zvolte možnost "Mám pozáruční reklamaci".

2. Připravte výrobek k přepravě. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Návod jak výrobek vhodně zabalit naleznete ZDE.

3. Po vyplnění reklamačního formuláře obdržíte do mailu potvrzení o uplatnění reklamace, které bude obsahovat také kód zásilky pro Zásilkovnu. Reklamovaný výrobek zaneste do kterékoli pobočky Zásilkovny společně se zaslaným kódem. Výrobek bude doručen do našeho servisu a po opravě vám výrobek k vám domů pošleme kurýrem.

4. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostice vystaví servis cenovou nabídku na opravu a zašle vám ji do mailu. Oprava se zrealizuje pouze po vašem odsouhlasení cenové nabídky. Pokud po společné dohodě nedojde k opravě výrobku, jste povinen uhradit náklady za přepravu a diagnostiku výrobku a neopravený vám bude zaslán zpět na vaši adresu kurýrem domů. 

Jak připravit výrobek na reklamaci?

  1. Výrobek a všechny jeho části (nádobu, filtry) vysušte, vyčistěte a přibalte kompletní příslušenství.
  2. Přiložte kopii nákupního dokladu a vytištěné potvrzení o registraci reklamace, které vám bude obratem doručeno na váš mail po odeslání reklamačního formuláře.
  3. Výrobek zabalte buď do originální krabice, nebo jej bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.

Reklamační formulář

(Slouží pro nahlášení záručních i pozáručních reklamací)

*Všechna políčka formuláře jsou POVINNÁ

Vaše údaje

Autorizovaný servis Stadler Form

pro Českou a Slovenskou republiku

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Slovenská Republika

Mail: servis@stadlerform.cz