ZÁRUČNÍ REKLAMACE

Bezplatné odeslání a dovoz výrobku přes zasilkovna.cz

Vypište reklamační formulář nacházející se níže na této stránce a připravte výrobek. Na vámi zadaný email bude odeslána potvrzující zpráva. V ní najdete instrukce pro odeslání zásilky a reklamační formulář, který vytisknete a odešlete spolu s reklamovaným zbožím. To je třeba vhodně zabalit, aby se předešlo poškození během přepravy. Balíček zaneste na některou z poboček zasilkovna.cz.

 

Připravte výrobek k odeslání

  • výrobek vysušte, vyčistěte a přibalte kompletní příslušenství,
  • přiložte kopii nákupního dokladu.
  • přiložte prosím vytištěn formulář o reklamaci, který vám bude obratem doručen na vaši e-mailovou adresu po odeslání reklamačního formuláře,
  • výrobek zabalte buď do originální krabice, nebo jej bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.

 

 

Jméno a přijímení (povinné)

Ulice, číslo (povinné)

PSČ (povinné)

Město (povinné)

Telefón (povinné)

Email (povinné)

Řeklamovanej výrobek (povinné)

Popis poruchy (povinné)

Scan nákupního dokladu (povinné)

POZÁRUČNÍ REKLAMACE

Placená oprava po skončení záruční doby

Pokud se na váš výrobek již nevztahuje 24-měsíční záruční doba, všechny náklady spojené s přepravou a opravou ponesete vy. Vypište formulář nacházející se na této stránce a připravte výrobek k odeslání. Na vámi zadaný email bude odeslána potvrzující zpráva. V ní najdete instrukce pro odeslání zásilky a také formulář, který vytisknete a odešlete spolu s porouchaným zbožím. To je třeba vhodně zabalit, aby se předešlo poškození během přepravy. Balíček zaneste na některou z poboček zasielkovna.cz. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostice, servis vystaví cenovou nabídku na opravu, která se zrealizuje pouze po vašem odsouhlasení. Po odsouhlasené opravě a zároveň platbě vám opravené zboží zašleme na vámi zadanou adresu. V případě, že se rozhodnete výrobek neopravovat, bude vám účtována jen logistika a diagnostika, které musí být rovněž nejpozději při přebírání zboží uhrazeny. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas s tímto postupem.

 

Připravte výrobek k odeslání

  • výrobek vysušte, vyčistěte a přibalte kompletní příslušenství,
  • přiložte vytištěn formulář, který vám bude obratem doručen na vaši e-mailovou adresu po odeslání formuláře uvedeného na této stránce,
  • výrobek zabalte buď do originální krabice, nebo jej bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.

 

 

V souladu se zákonem č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, spotřebitel uděluje servisnímu středisku souhlas na zpracování osobních údajů v rozsahu výše poskytnutých osobních údajů za účelem posouzení a vyřízení reklamace alebo opravy, na dobu potřebnou k posouzení a ukončení reklamace alebo opravy.

 

Reklamační řád

 

Servisní středisko StadlerForm

PLAY Electronics s.r.o.
StadlerForm Servis

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Slovenská Republika
Otevírací doba
Pondělí – Pátek 10:00 – 12:00 hod.

Tel.: +421 918 444 373
Mail: servis@stadlerform.cz