Titulok
Sleva až 25 % na esenciální oleje doTerra s kódem "doterra25"
Doprava
Doprava zdarma při nákupu nad 1 390 Kč

Nahlásit servis

ZÁRUČNÍ SERVIS
Nahlášení záručního servisu

V rámci záruky vám zajistíme bezplatné vyzvednutí výrobku a dovoz opraveného výrobku až k vám domů. Platí pro výrobek, který je v záruční době, tzn. neuplynulo více než 24 měsíců od data koupě. Jak postupovat?

1. Vyplňte servisní formulář nacházející se níže na této stránce. Zvolte možnost „Nahlásit záruční servis“.

2. Připravte výrobek k bezplatnému vyzvednutí. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Návod jak výrobek vhodně zabalit naleznete ZDE.

3. Naše servisní středisko vám obratem zašle informaci o vyzvednutí. Postupujte prosím dle instrukcí uvedených v e-mailu, který vám přijde ze servisu.

4. Opravený výrobek vám doručíme opět zdarma na adresu, kterou jste uvedli v servisním formuláři.

POZÁRUČNÍ SERVIS
Nahlášení pozáručního servisu

Nabízíme vám placenou opravu po uplynutí záruční doby, vyzvednutí výrobku a dovoz opraveného výrobku až k vám domů. Platí pro výrobek, který je po záruční době, tzn. pokud již uplynulo více než 24 měsíců od data koupě. V tomto případě nesete náklady spojené s přepravou a opravou výrobku. Jak postupovat?

1. Vyplňte servisní formulář nacházející se níže na této stránce. Zvolte možnost "Nahlásit pozáruční servis".

2. Připravte výrobek k vyzvednutí. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Návod jak výrobek vhodně zabalit naleznete ZDE.

3. Naše servisní středisko vám obratem zašle informaci o vyzvednutí. Postupujte prosím dle instrukcí uvedených v e-mailu, který vám přijde ze servisu.

4. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostice vystaví servis cenovou nabídku na opravu a zašle vám ji do mailu. Oprava se zrealizuje pouze po odsouhlasení cenové nabídky. Opravený a plně funkční výrobek vám pošleme zpět na adresu, kterou jste uvedli v servisním formuláři. Pokud s cenovou nabídkou nebudete souhlasit, jste povinen uhradit náklady za přepravu a diagnostiku výrobku a neopravený vám bude zaslán zpět.

Příprava výrobku

  1. Výrobek a všechny jeho části (nádobu, filtry) vysušte, vyčistěte a přibalte kompletní příslušenství.
  2. Přiložte kopii nákupního dokladu (u záručního servisu) a vytištěné potvrzení o nahlášení servisu, které vám bude obratem doručeno na váš mail po odeslání sevisního formuláře.
  3. Výrobek zabalte buď do originální krabice, nebo jej bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.

Servisní formulář

(Slouží pro nahlášení záručního i pozáručního servisu)

*Všechna políčka formuláře jsou POVINNÁ

Vaše údaje

Autorizovaný servis Stadler Form

pro Českou a Slovenskou republiku

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Slovenská Republika

Mail: servis@stadlerform.cz