Doprava
Doručení zdarma nad 1390 Kč
Titulok
HEPA filtry k čističkám zdarma
Titulok
Sleva 25 % na oleje do Terra s kódem "doterra25"

Reklamační řád

Reklamace jsou bohužel součástí každého obchodu. Životnost žádného výrobku nesouvisí se zárukou ani cenou výrobku. Vezměte prosím, uvedený fakt na vědomí.

Při nákupu zboží od nás vždy obdržíte řádný doklad o koupi – faktura nebo pokladní blok. Pokud byste ve Vaší zásilce neobdrželi uvedené doklady, nebo Vám není cokoli jasné, prosím neváhejte nás kontaktovat.

Záruka:

Na prodávané zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců ode dne prodeje.
Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo mechanicky poškozeno, nebo bylo zničeno neodbornou manipulací zákazníka. V takovém případě nebude reklamace uznána jako oprávněná.

Záruční reklamace (Oprávněná reklamace zboží v záruční době, tj. období méně než 24 měsíců od data koupě):

Pokud budete mít dojem, že produkt, který jste u nás zakoupili nepracuje správně, nebo nepracuje vůbec, přečtěte si prosím nejprve návod k použití výrobku. Pokud v něm nenajdete informaci, která by vyřešila Váš problém s produktem (odstranění chyby, restart zařízení, vyčištění a pod.), produkt bude s největší pravděpodobností vadný a určený k reklamaci.

Při reklamaci postupujte následovně:

  1. ujistěte se, že jste produkt zakoupili u nás a máte všechny dokumenty potvrzující váš nákup včetně faktury (kde je uveden název produktu, vaše údaje a datum zakoupení)
  2. ujistěte se, že jste provedli všechny kroky pro případné odstranění nesprávného fungování výrobku
  3. ujistěte se, že se opravdu jedná o vadu produktu a ne jen nevhodné nastavení nebo rozladění produktu (špatná funkčnost produktu způsobená nevhodným nastavením není důvodem k reklamaci a v takovém případě bude reklamace považována za neoprávněnou)
  4. ujistěte se, že chyba je na straně námi prodaného produktu a ne na straně jiného produktu, který způsobuje nefunkčnost nebo omezenou funkčnost zařízení
  5. ujistěte se, že chyba se opakuje a nejednalo se o výjimečný nebo jednorázový stav
  6. pokud jste si jisti, že chyba je v našem produktu, navštivte naši stránku: https://stadlerform.cz/nahlasit-reklamaci, kde si přečtěte bližší informace jak připravit produkt pro reklamaci a podrobnější popis postupu při reklamaci
  7. následně vypište formulář na téže stránce, kde zadáte požadované údaje a konkrétní závadu a připravte produkt na vyzvednutí podle pokynů
  8. na základě vámi vypsaného formuláře, zajistí naše servisní středisko svoz reklamovaného výrobku s pobočky Zásilkovny
  9. jakmile vaši zásilku obdržíme, zkontrolujeme stav produktu a jeho kompletnost a budeme vás informovat o dalším postupu (zásilka musí být kompletní, v opačném případě ji odešleme zpět odesílateli na jeho náklady)
  10. při oprávněné záruční reklamaci Vám zboží do 30 dnů opravíme, případně pošleme nové nebo vrátíme plnou částku
  11. vyřízenou reklamaci pošleme zpět na naše náklady na adresu Zásilkovny, kterou uvedete do reklamačního formuláře
  12. v případě neoprávněné reklamace (po uplynutí záruční doby, příp. mechanického poškození) vás budeme kontaktovat a uvedeme vám do emailu orientační a předběžnou cenovou kalkulaci za opravu

Pozáruční reklamace (Reklamace zboží po uplynutí záruční doby, tj. období, které přesáhlo více než 24 měsíců od data koupě) :

Pozáruční reklamace je placená oprava zboží po skončení záruční doby. Pokud se na váš výrobek již nevztahuje 24měsíční záruční doba, veškeré náklady spojené s přepravou a opravou hradíte Vy. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostice, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a ta se zrealizuje pouze po vašem odsouhlasení.

Předtím, než odešlete výrobek, postupujte následovně:

  1. ujistěte se, že jste provedli všechny kroky pro případné odstranění nesprávného fungování výrobku (přečetli jste si návod k použití, produkt vyčistili apod.)
  2. ujistěte se, že se opravdu jedná o chybu produktu a ne jen nevhodné nastavení nebo rozladění produktu
  3. ujistěte se, že chyba je na straně námi prodaného produktu a ne na straně jiného produktu, který způsobuje nefunkčnost nebo omezenou funkčnost zařízení
  4. ujistěte se, že chyba se opakuje a nejednalo se o výjimečný nebo jednorázový stav
  5. pokud jste si jisti, že chyba je v našem produktu, navštivte naši stránku: https://stadlerform.cz/nahlasit-reklamaci, kde si přečtěte bližší informace jak připravit produkt pro pozáruční reklamaci a podrobnější popis postupu při pozáruční reklamaci
  6. následně vypište formulář na téže stránce, kde zadáte požadované údaje a konkrétní závadu a připravte produkt k vyzvednutí podle pokynů
  7. na základě vámi vypsaného formuláře, zajistí naše servisní středisko svoz reklamovaného výrobku s pobočky Zásilkovny (produkt na pozáruční reklamaci můžete zaslat na adresu našeho servisního střediska i přímo na vaše náklady)
  8. jakmile vaši zásilku obdrží naše servisní středisko, provede diagnostiku, vystaví orientační a předběžnou cenovou kalkulaci na opravu a zašle vám ji do emailu
  9. oprava se zrealizuje pouze po vašem odsouhlasení cenové kalkulace
  10. aktuální ceník servisních úkonů naleznete ZDE
  11. pokud po společné dohodě nedojde k opravě produktu, jste povinen uhradit přepravu a diagnostiku produktu a produkt Vám bude zaslán zpět na vaši adresu